Markedsføring Tyskland 2014

Der har i perioden 2012-2015 været tilført ekstraordinære midler til markedsføring af Djursland. Således kunne vi i 2014 gennemføre særskilt kampagner i Tyskland med deltagelse af en række Turismepartnere med tilskud af Grøn Vækst midler.
Derudover distribueres hvervebrochuren i Tyskland i samarbejde med Danmarks Distributionen.

Familienurlaub, Die Dänische Ostsee

Die dänische Ostsee – Familienurlaub: I 2014 udbyder VDK Tyskland én stor børnefamiliekampagne. Kampagnen kommunikerer mangfoldigheden af gode og lærerige oplevelser for børn og børnefamilier. Kampagnen består af en offline produktion og en online platform.

Følgende Turismepartnere deltog: 

Djurs Sommerland
Randers Regnskov
Ree Park Safari
Dalgård Camping
Ebeltoft Feriehusudlejning

Die Dänische Ostsee

I "Det gode liv" (DGL ) kampagnen er en kombination af en kampagneside med fokus på Djursland og deltagende turismepartnere samt 1/4 side omtale af Djursland i det husstandsomdelte Ostsee magasinet. 

Følgende Turismepartnere deltog: 

Djurs Sommerland
Randers Regnskov

Ree Park Safari
Dalgård Camping
Ebeltoft Feriehusudlejning