Markedsføring Tyskland 2017

Der har i perioden 2012-2015 været tilført ekstraordinære midler til markedsføring af Djursland. Således er der også i 2015 blevet gennemført særskilt kampagner i Tyskland med deltagelse af en række Turismepartnere.
Derudover distribueres hvervebrochuren i Tyskland i samarbejde med Danmarks Distributionen.

Die Dänische Ostsee

VisitDenmark  "Ostsee" kampagner på målgrupperne "Sjov, leg og læring" (SLL) og "Det gode liv" (DGL). Kampagnen er fra december til april. 

Kampagnen er en kombinering af en kampagneside med fokus på Djursland og de deltagende turismepartnere samt 1/2 side omtale af Djursland i det husstandsomdelte Ostsee magasin. Oplaget på magasinet er 800.000.

Følgende turismepartnere deltog: 

Djurs Sommerland
Randers Regnskov
Ree Park Safari
Dalgård Camping
Auning Camping
Dronningens Ferieby

Camping Tyskland

Kampagnen er en kombination af en kampagneside med fokus på Djursland og deltagende turismepartnere samt 1/1 side omtale af Djursland i det husstandsomdelte Ostsee magasinet. 

Følgende Turismepartnere deltog: 

Dalgård Camping
‚ÄčAuning Camping

Blushøj Camping
Krakær Camping

Cykel kampagnen Nationalpark

I samarbejde med Nationalpark Mols Bjerge deltog vi en cykelkampagne bestående af en kampagneside med fokus på én udvalgt cykelrute på Djursland (i Nationalparken) samt yderligere information om at cykle på Djursland og fokus på Djurslands cykelkort.

Der blev lavet et cykelkort og en online kampagneside hvor ruter i Danmark var præsenteret.

Følgende Turismepartnere deltog: Nationalpark Mols Bjerge

5 presseture

Vi valgte også i år at tilkøbe 5 ekstra pressebesøg fra Tyskland.