Markedsføring Tyskland 2016

Der har i perioden 2012-2015 været tilført ekstraordinære midler til markedsføring af Djursland. Således er der også i 2015 blevet gennemført særskilt kampagner i Tyskland med deltagelse af en række Turismepartnere.
Derudover distribueres hvervebrochuren i Tyskland i samarbejde med Danmarks Distributionen.

Familienurlaub, Die Dänische Ostsee

I 2015 var Djursland igen  deltagende i Visitdenmarks 2 "Ostsee" kampagner på målgrupperne "Sjov, leg og læring" (SLL) og "Det gode liv" (DGL). 

Kampagnen er en kombinering af en kampagneside med fokus på Djursland og de deltagende turismepartnere samt 1/2 side omtale af Djursland i det husstandsomdelte Ostsee magasin. Oplaget på magasinet er 500.000.

Følgende Turismepartnere deltog: 

Djurs Sommerland
Kattegatcentret
Ree Park Safari
Dalgård Camping
Auning Camping

Resultater fra Ostsee SLL

Die Dänische Ostsee

I "Det gode liv" (DGL )kampagnen var Djursland deltagende sammen med VisitRanders.

Kampagnen er en kombination af en kampagneside med fokus på Djursland og deltagende turismepartnere samt 1/2 side omtale af Djursland i det husstandsomdelte Ostsee magasinet. 

 

Følgende Turismepartnere deltog: 

Djurs Sommerland
Kattegatcentret
Ree Park Safari
Dalgård Camping
​Auning Camping

Resultater for Ostsee kampagne for par uden børn

Cykelkampagne

Der findes potentielt 4 millioner tyske cykelturister, som Danmark kan nyde godt af, og for at forsøge at udløse det store potentiale, valgte Destination Djursland at indgå i en cykelkampagne. 

Målgruppen var Det gode Liv (par uden børn), cykelturister