Som Turismepartner deltager du i Destination Djurslands markedsføringskampagne og er dermed med til at gøre Djursland til et attraktivt ferieområde – samtidig med, at du markedsfører din egen virksomhed.
 
Når du har tilmeldt din virksomhed til vores kampagne samt evt. tilkøbt yderligere aktiviteter, vil du modtage en bekræftelse og materiale, som kort fortæller, hvad du har købt, hvad du skal levere og hvornår.

Turismepartnere er klassiske turismevirksomheder som fx:
• Hoteller, feriecentre, vandrerhjem, private overnatningssteder (B&B, ferielejligheder osv.), campingpladser, feriehusudlejningsbureauer og lystbådehavne
• Større og mindre attraktioner, oplevelsescentre og -aktiviteter samt museer
• Handelsstandsforeninger
• Golfbaner
• Transportvirksomheder

Læs mere om nogle af de produkter og ydelser, vi kan tilbyde Turismepartnere.

Her kan du se hvilke ca. 130 Turismepartnere vi samarbejder med hos Destination Djursland.

Vi har listet de virksomheder, som deltager i de fælles aktiviteter omkring destinationssamarbejdet. Listen opdateres hvert år, og ønsker du at vide mere, kan du kontakte Destination Djursland.
Se oversigt her.

Markedsføring 2017

Hvervekampagnen gennemføres hvert år med flere spændende elementer, som skal skabe synlighed og kendskab til Djursland som ferieområde. Markedsføringsplanen er døbt Markedsføring 2017 – "Mere vækst gennem oplevelser", efter den redigerede turismestrategi frem til 2018.

Hent
produktbeskrivelse eller 
Markedsføringsplanen for 2017.

Djurspakken

Djurspakken er turistens fleksible mulighed for at planlægge og booke sin ferie via nettet. Bookingsitet er grundstenen i Destination Djurslands markedsføringsaktiviteter, og vi oplever, at antallet af bookinger stiger og stiger.
Læs mere om Djurspakken her.
 

Øvrige produktbeskrivelser

Her kan du finde flere produktsbekrivelser af de forskellige ydelser, som Destination Djursland tilbyder Turismepartnere.
Læs mere her.