Markedsføring Norge 2017

Vi har igen deltaget i norske kampagner via Visitdenmark med god opbakning fra attraktionerne.

Samtidig med det har vi i regi af Business Region Aarhus lavet en stor norsk kampagne også i samarbejde med VisitDenmark. 

Hvervebrochuren distribueres i Norge i samarbejde med Danmarks Distributionen.

Det er dejligt at være norsk i Danmark

Under overskriften "Det er dejligt at være norsk i Danmark" markedsfører vi os sammen med VisitDenmark mod norske børnefamilier via en online kampagne. Kampagnen består af annoncering via Google Display med forskellige Djursland bannere som er synlige på udvalgte norske hjemmesider. Deruodver fik vi også synlighed på den norske visitdenmark side med kliks videre til visitdursland.no

I kampagnen købte tre attraktioner sig særskilt ind i kampagnen og fik hver deres eget banner og link til egen webside:

Djurs Sommerland
Ree Park Safari
Randers Regnskov

Din guide til Danmark

Destination Djursland koordinerede en markedsføringsindsats i "Din guide til Danmark". Ialt havde Djursland 32 sider i guiden inkl. fem siders generel omtale af Djursland/Ebeltoft 

Guiden uddelses i billetlugen ved Fjord Line færgerne til norske rejsende, ligger på færgerne og er i udvalgte terminaler og distributionssteder i Norge. 

Følgende turismepartnere deltog via Destination Djursland og fik hver ialt tre siders omtale inkl. 1 annonce og to redaktionelle sider.

Djurs Sommerland
Kattegatcentret
Ree Park Safari
Randers Regnskov
Glasmuseet Ebeltoft

Øvrige partnere havde direkte kontakt til bureauet Markedspartner, "Din guide til Danmark".

Se guiden her

Business Region Aarhus Norge kampagnen

I samarbejde med Business Region Aarhus bestående af midtjyske destinationer var vi med under temaet: Opplevelsesregionen

Ligesom den anden VisitDenmark kampagne bestod kampagnen af Google Display bannere

Business Region Aarhus markedsføres i Norge under emnerne: Opplevelsesregionen, Kystlandet, Friluftsregionen, Den Historiske region og Kulturhovedstaden.

Alle kliks fra bannere linkede videre fælles landingpage: www.visitaarhus.no

Målgruppen var Det gode Liv, par uden børn, og Sjov, leg og læring, børnefamilier.

Deltagende destinationer var:
Aarhus
Djursland
Silkeborg
Skanderborg
Randers
Odder/Horsens (Kystlandet)
Samsø
Viborg
Hedensted/Juelsminde