Markedsføringsplan 2016

Markedsføringskampagnen for 2016 vil tage afsæt i vores nye brand og derved sætte endnu mere tryk på de vildt mange oplevelser, som vi kan tilbyde.

I 2016 er det lykkedes os at finde ekstra penge til markedsføring af Djursland i udlandet. 
For at fastholde Djurslands synlighed på markederne, havde vi fortsat fokus på PR/presse samt et øget samarbejde med Visitaarhus om bl.a. det svenske, norske og tyske marked. 

Vores turismestrategi ”Vækst gennem oplevelser” 2012-2015 er blevet opdateret, og den nye strategiperiode vil løbe frem til 2018.

Vi er kommet godt i gang med vores nye partnerprogram for Turismepartnere og Interessepartnere der har afstedekommet en ny faggruppe i markedsføringssamarbejdet "Smagsoplevelse Djursland". 

Vi har gennemført workshops i facebook, TripAdvisor og effektmåling af markedsfæring med fokus på kompetenceudvikling via projektmidler. 

Generelle aktiviteter (flersproget)

Danmark

Norge

Tyskland

Sverige

Holland