Markedsføring Holland 2014

Der har i perioden 2012-2015 været tilført ekstraordinære midler til markedsføring af Djursland. Således kunne vi i 2014 gennemføre særskilt kampagner i Holland med deltagelse af en række Turismepartnere med tilskud af Grøn Vækst midler.

VDK Majferiekampagnen blev lavet i samarbejde med VisitDenmark kontoret i Holland. 

Følgende turismepartnere deltog fra Djursland og fik dermed synlighed:

Djurs Sommerland
Ree Park Safari
Randers Regnskov

Kampagnen bestod af både en online kampagneside og en offline brochure. 

Kampagnen blev transformeret til en sommerkampagne og dernæst en efterårskampagne.

Vakantiebeurs messen

På Messen stod Destination Djurslnad sammen med VisitDenmark Holland. Som den eneste destination fra Danmark på Danmarksstanden opnåedes der optimal synlighed omkring Djursland. Dertil lavede vi en flyer med gode campigntilbud som b

Messen blev i 2014 besøgt af omkring 120.000 gæster og er Hollands største feriemesse.