Markedsføring Holland 2015

Der har i perioden 2012-2015 været tilført ekstraordinære midler til markedsføring af Djursland. Således er der også i 2015 blevet gennemført særskilt kampagner i Holland med deltagelse af en række Turismepartnere.
 

VDK Majferiekampagnen blev lavet i samarbejde med VisitDenmark kontoret i Holland. 

Følgende turismepartnere deltog fra Djursland og fik dermed synlighed:

Djurs Sommerland
Ree Park Safari
Dalgård Camping
Auning Camping

Kampagnen videreudvikles til en sommerkampagne og en efterårsferiekampagne i 2015.

Resultater fra Majkampagnen

Vakantiebeurs messen

På Messen stod Destination Djurslnad sammen med VisitDenmark Holland. Som den eneste destination fra Danmark på Danmarksstanden opnåedes der optimal synlighed omkring Djursland. Samtidig var der besøg af en gæstekok, som tidligere på 2014 også var på Djursland og filme et TV program.

Messen blev i 2015 besøgt at over 120.000 gæster og er Hollands største feriemesse.