Markedsføring i Holland

Majkampagne

Majkampagnen blev udformet for at markedsføre det børnevenlige Danmark med temaer som natur, attrkationer og overnatningsmuligheder overfor hollandske børnefamilier. 
Alle hollanske skoler (4-12 år) afholder ferie i maj måned (uge 18-19). Den såkaldte 'tulipanferie' er derfor en unik mulighed for at gøre opmærksom på Djursland udenfor højsæsonen. 

Målgruppen er Sjov, leg og læring (børnefamilier).

Deltagende partnere:
Djurs Sommerland
Kattegatcentret
Randers Regnskov
Ree Park Safari
Krakær Camping
Blushøj Camping
Dalgård Camping
Auning Camping

Ferie - og cykelmarkedsføring over for voksne par

Online kampagne inklusiv video og presse.

Vakantiebeurs

Hollands største feriemesse. Deltagelse på VisitDenmark stand som eneste Destination i Danmark med ca. 110.000 besøgende.