Markedsføring DANMARK

DanmarksKampagnen

Via Dansk Kyst- og Naturturisme deltager Destination Djursland i en kampagne der skal få danskerne til at elske at holde ferie hjemme i Danmark.

Kampagnepakken bestod af display annoncering på de 20 største websites i Danmark til målgruppen (kvinder med børn) samt en advertorial på bt.dk alt med henblik på salg via  djurspakken.dk

I år blev der desuden lavet en Danmarks video, hvor vi tilkøbte et 5 sekunders brandspot i slutningen. Videoen var på alle Tv2 Lokal tv stationer i hele maj måned samtidig samtidig med at bannerne blev vist online. 

Ferie for alle 2018 i Herning

I år havde Destination Djursland sammen med turismepartnere en fælles stand på knap 250 m2 på Ferie for alle messen. Standen fordeler sig på to stande.

Deltagende Turismepartnere og Interessepartnere på messen 2018 var:

Fælles oplevelsesstand på 155 m2:

Djurs Sommerland
Randers Regnskov
Kattegatcentret
Ree Park Safari
Fregatten Jylland

Fælles campingstand på 50 m2:

Campingpladserne; Auning camping, DCU Gjerrild Camping, Dalgård Camping, Albertinelund Camping og Ebeltoft Strand Camping. 

Smagssstand på 45 m2

Gammel Estrup
Smagsoplevelser: Mols Kafferisteri, Smag, MENY Rønde ( salg af lokale fødevarer).

Anholt stand på 9 m2

Der var rigtig mange aktiviteter på standen og et godt samarbejde.

Video sommerkampagne

I samarbejde med Campaya har vi lavet en Djursland video på dansk, tysk og engelsk som bliver synliggjort via vores YouTube kanal, hjemmeside, Facebook side m.fl. 

Se dem her

 

Sociale medier

Facebooksiden Visit Djursland har knap 2000 likes, og vi arbejder videre på flere. På siden informeres om aktuelle begivenheder samt indslag om Djursland.

Del billeder på vores Instagram profil.

#Visitdjursland

Adwords

Vi har i år gennemført en forårs adwords kampagne fra maj til midt i juni måned og konverteret til en sommerkampagne fra midt juni til ultimo juli måned. Målet med kampagnen har været salg på djurspakken.dk, og vi har igen opnået et godt salg på siden. 

FREKA lejrskole katalog

Destination Djursland korrdinerede synliggørelsen af Djursland i FREKA lejrskolekataloget for følgende turismepartnere. Turismepartner kan til meget fordelagtige priser købe sig til synlighed i både sommer/forår og efterår/vinter udgaven. 

Deltagere i 2018
:

Randers Regnskov
Kyst & Fjordcentret
Skandinavisk Dyrepark
Karpenhøj Naturcenter
Djurs Sommerland