Markedsføring DANMARK

Ferie for alle 2015

I Herning på Ferie for alle messen havde Destination Djursland en fælles stand på ialt 245 m2. VisitRanders deltog ligeledes på den fælles stand. 

Deltagende Turismepartnere og Interessepartnere på messen 2015 var:

Fælles oplevelsesstand på 160m2:

Djurs Sommerland
Randers Regnskov
Kattegatcentret
Ree Park Safari
Skandinvaisk Dyrepark
Lübker Golf Resort

Fælles oplevelsesstand på 50m2:

Nationalpark Mols Bjerge
Ad a room - Huset fra DR1 serien - "Arvingerne" som også har været brugt til HORISONTEN EXPO udstillingen. 
Molbordet: Mols Kafferisteri,  MENY Rønde, SMAG, Mjødgård og Woodshade.

Overnatningsstand på 45m2

Ebeltoft Park Hotel
Campingpladserne; Auning camping, Blushøj Camping, DCU Gjerrild Camping, Dalgård Camping, Fornæs Camping, Albertinelund Camping og Grenaa Strand Camping var desuden på standen på fælles campingstand.

Det nye brand "Djursland - Det vildelste Danmark" var for første gang synligt på bannere og materiale på standen.

Google Adwords

Der blev gennemført adwords kampagne fra 15. juni - 3. august med henblik på salg af djurspakker d.v.s. landingpage var djurspakken.dk. Kampagnen opnåede knap 124.300 kliks. 

Der fortsættes med efterårsferiekampagne fra uge 39 til uge 42 med link til www.djurspakken.dk.

FREKA, lejrskolekatalog

Destination Djursland korrdinerede synliggørelsen af Djursland i FREKA lejrskolekataloget i 2015. Hver Turismepartner kunne til meget fordelagtige priser købe sig til synlighed i både sommer/forår og efterår/vinter udgaven. 

Deltagere i 2015:

Randers Regnskov
Kattegatcentret
Ree Park Safari
Skandinavisk Dyrepark
Kyst og Fjordcentret
Landbrugsmuseet, Gl. Estrup