Branding af Djursland

På Djursland har vi taget den vildeste position, fordi der er vildt mange oplevelser på Djursland. Helt konkret betyder det, at Djursland overfor vores turister bliver markedsført som ”Djursland - Det vildeste Danmark”.

Et brand for et område som Djursland skal være rummeligt og imødekomme mangfoldige behov og interesser. Det synes vi "Djursland - Det vildeste Danmark" lever op til og samtidig vækker det opsigt og har en stopeffekt. Ordet ”vildt” udtrykker både noget konkret fx vilde dyr i dyreparkerne, og ordet ”vildt” understreger på at positiv måde at noget er godt eller noget særligt.

Hent brandbook her.

Brug pay-off og logo i jeres materialer og web

Hvis du vil bruge vores logo i dit eget materiale, skal du være meget velkommen. Du kan downloade forskellige udgaver nederst på denne side. Hvis du har problemer med det, er du altid velkommen til at kontakte os.

Nedenfor kan du se logoet - du kan downloade denne webudgave af logoet ved at klikke på det.

Øvrige udgaver til print findes nederst på siden.