Bleisure - Business og Leisure

Ny kampagne i 2017 på Djursland

 

 

Formålet med kampagnen er at samle og synliggøre Djurslands muligheder og tilbud som event- og mødedestination. Bleisure Turisme (business og leisure) er omdrejningspunktet og samtidig et godt udgangspunkt for initiativet.

Oplevelsestilbuddet på Djursland passer godt til både business og leisure gæster. Vi skal udnytte at kommunikere de muligheder, der er på Djursland og se muligheder i at koble vores mødegæster og feriegæster.

Deltagerne i kampagnen får: En fælles kommunikations- og mediestrategi udarbejdet af Price Kommunikation v/Anette Price i samarbejde med Destination Djursland med det formål at skabe øget interesse, kendskab og opmærksomhed om Djursland som mødedestination - og at gøre mødeturisten til ferieturist eller omvendt.

Aktiviteterne i kampagnen er en pressetur, et besøg for mødebookere og tre featureartikler. 

Deltagere i 2017:
Dronningens Ferieby, Fregatten Jylland, Fuglsøcentret, Kaløvig Center, Karpenhøj Naturcenter, Kattegatcentret, Kyst- & Fjordcentret, Kystvejens Konferencecenter, Møllerup Gods, Nationalpark Mols Bjerge, Pindstrup Centret, Ree Park Safari og Destination Djursland

Omtale i medier:

Horestas nyhedsbrev (januar 2017)

Kursuslex (januar 2017)

Aarhus Stiftstidende, erhverv (april 2017)

Aarhus Update om bålfestival på Naturcenter Karpenhøj (maj 2017)

Aarhus Update om Dronningens Ferieby (juli 2017)